Ni @oodriozola-rekin bat. Eta horretaz aparte, eragiketak baino, erabiltzaile perfilak neurtu beharko lirateke. Baliteke Antzuolan erabiltzaile euskaldun aktibo gehiago egotea nahiz eta gutxiago izan edo besterik gabe, neurketaren periodoan ala suertatu izana.
Ondo legoke Oihanek esan duen kanpainaren bat martxan jarriko balute. Eta ez bakarrik txartelarekin, jasotzen den dokumentazio eta gainerakoekin ere bai. Errenta aitorpena egiterakoan egin zen antzerako kanpaina batez edo...
ondorioa argia da: euskaldunak kontziente izan behar du eta euskaraz jardun ahal duenero. enpresek ikusten dituzten datuokin ondorioak ateratzen dituzte eta horren araberako politikak indarrean jarri. Lekeition egiten diren eragiketetako asko, lekeitiarrak ez direnek egin ditzakete (Antzuolak baina udatiar eta turista gehiegi duelako), baina hala ere oso maila apala begitantzen zait %36 hori, hain herri euskaldun batean.
Osakidetzako telefono bidezko harreran ere, antzeko datuak aterako balituzte...
Datu horietan tranpa txiki bat dagoela uste dut. Erabiltzaile guztioi defektuzko hizkuntza bezala gaztelania jarri ziguten eta euskara nahi izan dugunok gure profilaren hizkuntza aldatu behar izan dugu.
Laboral Kutxak alderantzizkoa egin izan balu (badakit hau utopikoa dela) euskararen erabilera askoz handiago litzatekeela uste dut.
Konpontzeko zer egin? Ondo legoke Laboral Kutxak kanpaina bat abian jarri eta bezero guztiei saioa hastean euskaraz edo gazteleraz nahi duten galdetuko balie. Batez ere, bezero guztiei kutxazainetan euskara erabili dezaketela jakinarazteko, askok ez baitute jakin ere egingo...