Tarteka egiten dugun bezala, geure estatistikei erreparatu diegu. Aurreko hilabetea, 2009ko urria, zerbaitekin konparatu behar eta iazko urriarekin alderatu dugu. Datu orokorrak:
Beraz, bisitari gehiago, bisitak gehiago, ikusitako orri gehiago, baina webgunean bisita bakoitza lehen bezalakoa da, bi minutu eta erdikoa. Fidelizazio maila ez da aldatu, itxura batean. Google Analytics sistemak ematen dizkigun datuak dira artikulu honetakoak.
Bisiten jatorria:
Referrer edo beste toki batzuetan eskaintzen dizkiguten esteketatik datozen bisitak: 9.600 (%93 gora).
Eta urriko albisterik klikatuenak:
Aurrekoan argitaratu genuen estatistika sortan, Twitter eta Facebook-ek bisitetan zuten eragin hazkorra komentatu genuen. Urriko estatistiketan ere ikusten da hori, baina efektu hau hobeto ezagutzeko neurgailuetan aldagai berriak sartu genituen urriaren erdialdean. Hortaz, urrikoak barik, azaroko estatistikak emango digu sare sozialetako argazki zehatzago hori.
Jabiri erantzunez, hementxe azken hilabeteko datuen laburpena:
Nabigatzailea
Sistema operatiboa
Nabigazio hizkuntza:
Pantaila
Laburbilduz eta alderatuz
2007ko datuekin alderatzen badugu:
Eskerrik asko Sustatu estatistikak hain garden erakusteagatik eta zorionak.
Erabilitako nabigatzaile (Firefox, Explorer, ...) eta hizkuntzaren datuak eman ditzakezue?