Obrak eta azpiegituraren inaugurazioa atzeratzen ari direnez, abiadura handiko trenarentzat (AHT) aurreko hamarkadan egin ziren erabilera aurreikuspenak zaharkituta geratu dira, eta horiek eguneratzeko lana hartu dute Gorka Bueno, Andoni Kortazar eta David Hoyos EHUko irakasle eta Ekopoleko kideek.
Frantziako tren lasterrak baino lau aldiz bidaiari gutxiago izango du 'Euskal y' -ak 2030ean, haren garraio aurreikuspenik baikorrenak betetzen badira. EHUko irakasleek egin dute ikerketa. @berria berria.eus/paperekoa/1964…
Euskal Y-aren erabilera datuak —bidaiariena eta salgaiena— apalak izango dira, eta, ikertzaileen iritziz, ez dute justifikatzen azpiegituraren errentagarritasun ekonomiko-sozial eta finantzarioa. @petxarroman berria.eus/paperekoa/1964…
EHUko 3 irakaslek EAEko Abiadura Handiko Trenaren 2030erako aurreikuspenak aztertu dituzte: berria.eus/paperekoa/1964… @berria -n.
Datuak bazeuden, baina aurreikusten dutena… ???berria.eus/paperekoa/1964…p@petxarromanr@GorkaBuenoMendio@KortazarAndoniAndoni
????Euskal Herrian eraiki nahi den azpiegitura zentzugabeena: Euskal Y-aren erabilera datuak —bidaiariena eta salgaiena— apalak izango dira, eta, ikertzaileen iritziz, ez dute justifikatzen azpiegituraren errentagarritasun ekonomiko-sozial eta finantzariberria.eus/paperekoa/1964…
Frantziako tren lasterra baino lau aldiz gutxiago erabiliko da 'Euskal Y'-a berria.eus/paperekoa/1964… via @berria
Erantzun
Sartu