Ikonikoa da eszena: Madrilgo Claudio Coelho kalean barrena doa autoa, eta begira ditu ETAren Txikia komandoko kideak. Halako batean, Izarrak (Gian Maria Volonte) keinua egiten dio Txabiri (Eusebio Poncela), Luis Carrero Blanco almirante eta Espainiako Gobernuko presidentearen autoa leherraraz dezan. Ondoko eraikina gainditzen du autoak, barruko patioan erortzeraino.
Nola transmititu euskal gatazka? Galdera horretan rol garrantzitsua jokatzen dute ikus-entzunezkoek, eta, azken hilabeteetan lan ugari ekoitzi badituzte ere, gaiak harreman luzea du zinemarekin. @olano_urkia -k bildu ditu. berria.eus/paperekoa/1917…
Euskal gatazka eta ikus-entzunezkoak. berria.eus/paperekoa/1917…
. @a_santesteban: «Beharra dugu zinemaren bidez gure kongort eremutik irteteko, ikusi ez diren gauzak ikusi ahal izateko». @a_santesteban, @IratxeFresneda eta Carlos Mugiro euskal gaztaka eta zinemari buruz @berria|n. Testua @olano_urkia|rena da. berria.eus/paperekoa/1917…
'Western'-ak eta polifoniak . Euskal gatazka eta zinema berria.eus/paperekoa/1917… @berria @olano_urkia
Iratxe Fresneda @IratxeFresneda: «Errepikatzen dira pertsonaiak, gertaerak... Errepikapenean eroso sentitzen da publikoa, eta errelato hegemonikoaren inguruko kontsentsuan murgiltzen du ikuslea eta gizartea». #GatazkaAzaltzekoGatazka berria.eus/paperekoa/1917…
Artilulu ona @olano_urkia!! Ikus-entzuneko ekoizpenek zer nolako funtzioa betetzen duten memorian. berria.eus/paperekoa/1917…
Irrintzitik Patriara, Ander eta Yul-etik @asieretabiok-era, kontakizun absolutuetatik errelato pertsonaletara. Zinemak euskal gatazkari begiratzeko moduarekin amaitu dugu #MemoriarenErtzak seriea @berria berria.eus/paperekoa/1917…
Erantzun
Sartu