Saida Saida Bilbon jaio zen, eta 10 urte dauzka. Bilbon bizi izan da beti eta hango ikastetxe batean egon da eskolatuta bere bizitza osoan, D ereduan. Gurasoak orain dela 12 urte etorri ziren Marokotik. Saida duela gutxi hasi da hijabarekin eskolara etortzen eta irakasle eta guraso batzuek egonezinik ikusten dute zapi hori.
Euskara eta euskal kultura ume musulmana edo ijitoa bazara abarquin.wordpress.com/2020/12/09/eus…
Amelia Barquín: "Euskara eta euskal kultura ume musulmana edo ijitoa bazara". Kinka blogean: abarquin.wordpress.com/2020/12/09/eus…
@IbanZ @bizipox Etorkizuneko erronka da, euskararen etorkizun eta biziraupenerako, uztartu beharra dago gizartearen errealitate sozialarekin.
@Ttuttuken @bizipox Ados, xehetasun batean ezik: ez zait iruditzen etorkizuneko erronka, oraingoa (oso oraingoa) baizik.
Amelia Barquinen post berria bere blogean: Euskara eta euskal kultura ume musulmana edo ijitoa bazara abarquin.wordpress.com/2020/12/09/eus… Honen bidez: @wordpressdotcom
Amelia Barquín: "Euskara eta euskal kultura ume musulmana edo ijitoa bazara" abarquin.wordpress.com/2020/12/09/eus…
Ez duzu arrazorik falta, gure arrazakeriak eramaten ditu bat baina gehiago eskolan hain ederki ikasitako #EUSKARABAZTERTZERA Euskara eta euskal kultura ume musulmana edo ijitoa bazara – Kinka abarquin.wordpress.com/2020/12/09/eus…
Amelia Barquín: “Noiz hasiko gara serio hartzen hezkuntza sisteman eta gizartean oro har identitate pluralak eraikitzeko aukera eta are beharra?“ abarquin.wordpress.com/2020/12/09/eus…
"Hori entzun behar badute behin eta berriro Saidak eta Cosmek, euskal gizartean jaio diren arren, zer ez dute entzun beharko beste herrialde batetik etorri direnek, nahiz eta hemen hainbat urte eman duten?" abarquin.wordpress.com/2020/12/09/eus…
@intxaursaltsa Hausnarketa interesgarria, gizarte gero eta askotarikoago honetan, jatorria, abizenak eta enparauak oraindik ere zein esanguratsuak diren azaleratzen duena.
@intxaursaltsa Gizarte gisa, beldurra diogu erabateko integrazioari; kanpotarrei ez direla integratzen egozten diegu, eta, integratu nahi dutenean, oztopoak jartzen dizkiegu, bazter utzita.
Beste kultura batekoak direla entzun behar badute behin eta berriro Saidak eta Cosmek, euskal gizartean jaio diren arren, zer ez dute entzun beharko beste herrialde batetik etorri direnek, nahiz eta hemen hainbat urte eman duten? abarquin.wordpress.com/2020/12/09/eus…
Erantzun
Sartu