Nola da posible ume baten hatz ustez errugabeak langile heldua ikaratzea? "Gure dendan bezeroek saltzaileen lana ebaluatzeko aukera dute. Ordaintzeko garaian botoi bat sakatzen dute, aurpegitxoekin: haserre, triste, pozik, oso pozik... Eta euren erosketa esperientziarekin bat datorrena aukeratu behar dute. Umeekin datozen bezeroek askotan umeari uzten diote horren ardura, jolasa balitz bezala: 'Emaiozu zuk, polit hori', edo 'eman berdeari gogor!'
Dendari edo telefonista baten lana epaitzeko eskatzen digutenean zer egin behar dugu????? Botoia sakatu ala ez? ???????????????????????? 1etik 10era zer nota emaberria.eus/paperekoa/1950… http@berriao/l4St9rVvZH vía @berria
@Imagreto @berria Oso interesgarria Imanol. Nik ez puntuatzeko erabakia hartu nuen baina beti izan dut zalantza bat: bozkatzen ez baduzu eragin negatiboa izan dezake langileengan?
@HattoriBilbo @berria Bai, bere lana ebaluatua den heinean. Azaldua dator erreportajean. Kaltetu edo saritu egin dezakezu, eta aldi baterako badago, pentsa.
@txargain @Imagreto @berria Nik badut arreta zerbitzu batekin harreman jarraitu bat (egunean 2-3 dei egiten ditut) eta haiek inkestaren berri ematean beti esaten dute: -Gogoratu 4 eta 5 direla boto positibo bakarrak. Sekula ez dut jakiten bozkatzea (5) e
@GariGaraialde @txargain @berria Bere arrazoia du, irakurri erreportajea, azalduta dator. Oinarrian dago sistema punitiboa dela bakarrik.
@Imagreto @GariGaraialde @berria Baina erantzun ezean, suspentso moduan ulertzen dute!
@txargain @GariGaraialde @berria Adituak dio ez dela kuantifikatzen. Kasu asko ikertu ditu, ondo ezagutzen du sistema.
@Imagreto @GariGaraialde @berria Ba, langile batek baietz esan zidan
@txargain @GariGaraialde @berria Nik erositako prezioan saldu dizut. Adituari zuzenean galdetu nion.
@Imagreto @GariGaraialde @berria Bai, kasu horretan baino ez dute egingo. Hurrengoan ez dut erantzungo
@txargain @Imagreto @berria Irakurri dut erreportajea, baina nik harremana dudan zerbitzu horretako langileekin ere, hitz asko egin dudanez, dudak hor jarraitzen du.
@txargain @Imagreto @berria Gainera, arazo bat gehiago dago, inkestak, erantzuteko aukera ematen duen arte, 27 segundu pasatzen dira (egunean 10 aldiz deitu behar duenarentzat, gehiegi). Kexua idatziz pasa nion enpresari, erantzungo ez nuela esanez, baina
@Imagreto @berria Teleoperadorea naiz eta sistema zigortzeko egina dagoela esan dezaket. Sistemak langilea ebaluatzen du soilik, ez enpresa, baina bezeroek askotan kontzeptua nahasten dute eta enpresa baloratzen dute, noski puntuazio txarra zuri egozten d
Milaka langile dabiltza bezeroaren ebaluazio sistemen menpe. Jostailu moduko gailuak erabiltzen dituztenean, 'gamifikazioa'-z hitz egiten da, baina langileentzat ez da jolasa. @Imagreto berria.eus/paperekoa/1950…
Langileak ebaluatzeko sistemak gero eta ohikoagoak dira saltoki fisikoetan ere. Adrian Todoli Valentziako Unibertsitateko irakasleak urteak daramatza horiek ikertzen, eta 'gamifikazioa' terminoa sortu du horiekin gertatzen dena azaltzeko. @Imagreto berria.eus/paperekoa/1950…
@berria @Imagreto "Gamifikazioa" terminoa ez du ikertzaile horrek sortu. Bazegoen.
@MikelForcada @berria Gerora pentsatu nuen 'sortu' agian ez zela aditz egokia. Eskertzen dizut ñabardura.
Erantzun
Sartu