Teknologia albisteak
4

"Tokimedia": Zerbitzu berritzailea publizitatearen alorrean

Erabiltzailearen aurpegia
Arteman - Arteman
2004-05-24 : 11:05

Arteman Komunikazioak enpresak tokiko hedabideen esparruan publizitatea lantzeko zerbitzua jarri du abian. Tokimedia izeneko zerbitzuaren helburua da bideratzea herri komunikabideen eta bezero izan daitezkeen enpresa handien arteko publizitate harremana. Gainera, Arteman Komunikazioak beste hainbat esparru lantzen ditu, hala nola, diseinu grafikoa eta komunikazio kanpainak.

"Tokimedia", bidea erraztuz

Arteman-ek medioen plana egin eta bezeroaren beharretara eta aurrekontura hobekien egokitzen den publizitatearen erosketa gestionatzen du. Bezero handiei tokiko hedabideetan publizitatea jartzeko bidea errazten die "Tokimedia" zerbitzuak.

Publizitate eskaera geroz eta handiagoa da, baina, toki hedabideetara heltzeko zailtasunak dira nagusi. Horri aurre eginez, zubi lana egiten du Arteman-ek. Helburua bidea erraztea da, zerbitzu zuzen bat eskaintzea. Hau da, toki hedabideen esparru geografikoa gainditzen duten bezero handiei bide zuzena eskaintzen die "Tokimedia" zerbitzuak. Orain arteko hutsunea betetzen du.

Gainera, hizkuntzari dagokionez, iragarki guztiak euskara hutsez egin beharko dira. Euskarazko publizitatea landuko da esklusiboki.

Euskal Herri guztiko herri komunikabideentzat

"Tokimedia" zerbitzuaren barne hainbat herri komunikabide (aldizkariak eta telebistak) eta publizitate agentziak elkartu dira dagoeneko. Horrela, euskarazko herri prentsa eta telebista sarea sortu da. Beraz, publizitate bilgune honetan hitzarmena egin duten toki hedabide guztiak aurkezten dira "Tokimedia"ren eskaintzan. (eranskina)

Aukera berria

"Tokimedia" Arteman Komunikazio enpresak eskaintzen duen zerbitzu berritzaile bat da. Globalizazioaz hainbeste hitz egiten den garai honetan, tokiko informazioa tokiko hizkuntzan jasotzeko egiten den eskaera gero eta handiagoa da. Gaur egun, medioen arloan, gertuko informazioak garrantzia eskuratu du.

Publizitateari dagokionez, herri komunikabideek gertuko publizitatea egiteko aukera ematen dute, publizitate ekonomikoa eta aldi berean, publizitate eraginkorra. Hori guztia oinarrian hartuz sortu du Arteman-ek "Tokimedia" zerbitzua.

Arteman, zerbitzuak

Arteman-ek, "Tokimediaz" gain, beste zerbitzu batzuk eskaintzen ditu. Arteman Komunikazioaren lan ildoak bost arlotan banatzen dira:

  • "Zabaldu": komunikazio planen eta kanpainen lantzea.
  • "Sortu": komunikazio grafikoa.
  • "Hesitik": hesien edo publizitate kanpo-euskarri estatikoen ustiaketa.
  • "Webgintz@": webguneen sorkuntza eta kudeaketa.
  • "Tokimedia": publizitatearen kontratazioa eta gestioa euskarazko herri komunikabideetan.

Harremanetarako:

Nafarroa etorbidea 2
20500 Arrasate (Gipuzkoa)
Tel.: 943 71 10 10
Faxa: 943 79 22 93
E-posta: arteman@arteman.org

Erantzunak

Positibo
2004-05-25 : 15:41

Oso ondo dago euskarazko publizidadeari bide berriak zabaltzea. Tokiko hedabideen eta iragarleen arteko zubilana egitea ere oso ondo dago. Dena dela esan beharrekoa da baita, Arteman komunikazio enpresa, enpresa pribatua dela eta Tokimediak %30eko komisioa kobratzen duela "normala" den moduan. Logikoena, herri komunikabideen publizidadea herri komunikabideek eurak kudeatzea litzateke baina itxura denez ez herri komunikabideek ez eta Topaguneak (euskarazko herri komunikabide gehienak batzen dituen federazioa) berak ere, ez dute horretarako behar den ausardia edo argitasunik izan.

Gainontzean oso ondo, egin behar duenak egin ezean beste batzuk mugitzen dute ipurdia.

Gaitzerdi, baina gaitzerdi bakarrik.

I.Arregi
2004-05-25 : 19:36



Gure herri honetan pribatu-publiko dikotomia horretan sakondu eta bakoitzari dagokion karneta ematea oso kirol hedatua da. Horregatik, ekimenez eta proiektuez hitz egiterakoan izaera horri begiratzen diogu, eta ez proiektuek eskaintzen dituzten onura eta zerbitzuei.



Pribatu edo publiko izaera nahikoa izan daitezke baten alde edo aurka egiteko. Gogoratu Nortasun agirien eztabaida hemen bertan.



Arteman eremu pribatuko ekimen bat da, euskalgintzan ari diren guzti guztiak bezalaxe. Topagunea eta herri komunikabideak barne.

J.J. A.
2004-05-25 : 21:21

>Logikoena, herri komunikabideen publizidadea herri komunikabideek eurak kudeatzea litzateke baina itxura denez ez herri komunikabideek ez eta Topaguneak (euskarazko herri komunikabide gehienak batzen dituen federazioa) berak ere, ez dute horretarako behar den ausardia edo argitasunik izan.



"Positibo" moduan firmatzen duen horri.



Jakingo duzunez, Topagunea delakoak egin zuen gune press sotzeko ahalegina. Teoriaz ona zena praktikan funtzionatu ezinda geratu zen. Pena bat.



Orain, itxura denez, Arteman edo dena delakoak kudeatzen du euskaraz egindako publizitatea. Ez kudeatu bakarrik, baita herri aldizkari txikiek lortu ezin dute publizitatea lortu ere.



Gaitzerdi? Gaitzik bat ere ez diot horri ikusten. Onurak besterik ez. Noski, aldizkari batzuk, eta bestelakoek ere ONG bat sortzen badute eta %30a bideratu euskadi salbatzera...

I.Arregi
2004-05-26 : 11:33

> >Logikoena, herri komunikabideen publizidadea herri komunikabideek eurak kudeatzea litzateke baina itxura denez ez herri komunikabideek ez eta Topaguneak (euskarazko herri komunikabide gehienak batzen dituen federazioa) berak ere, ez dute horretarako behar den ausardia edo argitasunik izan.

>

Positibok eta J.J.A.k diotena irakurriz, badirudi ez dutela garbi zein den Artemanen jatorria.



Esan behar dut, Arteman tokiko komunikabide batek sortutako ajentzia bat dela, eta kapitala bere ostasunean tokiko komunikabide horrena dela.



Sarrerak berriz, %100 tokiko komunikabideentzat. Bai %30a eta baita ere %70a.



Kaptazio lana eta gastuak ere, %100 tokiko komunikabideentzat, nahiz eta hemen zailagoa izan esatea ze portzentaje den bakoitzari dagokiona.



Eztabaida argitzen lagunduko duelakoan.

Erantzun

Sartu

Publizitatea

Jarraitu sustatu.eus

E-postaz, mezuz mezu:

E-postaz, eguneko buletina:

  • rss ikonoa

»» Aukera gehiago