Teknologia albisteak
11

Publizitatea: bannerrak baino hobeto leiho berriak

Erabiltzailearen aurpegia
sustatu - editorea
2003-06-04 : 11:06

Hori dio egindako azterketa batek. Zabaltzen diren leihoak eragin handiagoa dute eta publizitatea egiteko euskarri hobeak dira. Pop-ups moduan ezagunak diren leihoak 13 bider gehiagotan klikatzen omen ditugu bannerrak baino.

Hamabost milioi erabiltzaileren artean egin dute ikerketa eta emaitza horiek izan dira ondorio horretara eraman dutenak. Aste betean egindako neurketa izan da eta konparatzeko erabili den banner neurria 468 x 69koa izan da. Horixe dio Malagako egunkarian irakurri ahal den berriak.

Ikerketa egin duen advertising.com enpresak dioenez sortzen duen eragina handiagoa izaten da formatuaren arabera ere. Gero eta sorkuntza landuagoa gero eta hobeto. Erosketak egitea lortzeko oso garrantzitsua ei da.

Ez ditu inork gorroto pop-up horiek edo?

Nik uste nuen gehien gorroto zen iragartzeko modua pop-up horien bitartekoa zela , baina itxura denez, efektiboak ere badira-eta... Noski, efektiboagoak badira, ugaltzen ere jarraituko dute...

Erantzunak

Binla
2003-06-04 : 12:14

Gorroto ditut nik ere popapak!

Nere ustetan, explorerzaleen gehiengoak ez du planteatu ere egiten popap hoiek ekidin daitezkeenik ere, nabigatzaile berrien gehiegoa explorerzale da, norma hala ezarria dagoelako. Nabigatzaile berria bazara, ikasi internet explorer erabiltzen eta ez dago interneteko basoan ibiltzeko beste biderik. Agian baten bat konturatuko da badela popap hoiek ekiditeko programa berezirik, baina tira istalazio kontuetan eta, ibili behar. Eta uff!! hori lan nekea, zer da ba egunean klik batzuk gehiago egitea lau lehio txar ixteko?

Popapen arazoaz ahazteko, nere ustetan hoberena mozilla bezelako nabigatzaile bat erabiltzea, popap garbitzaile dotorea du, popap guztiak kentzen ditu bistatik eta ikono txiki batekin jakinarazten digu popap garbiketa bat egiten duenean. Garbitzaile hau pertsonaliza liteke noski! Zoaz zuharrera
eta istalatu nabigatzaile zoragarri hau behingoz, euskeraz gainera.

Microsoftek explorerrari popap garbitzaile bat gehitzen ez dion bitartean eta nabigatzaileen artaldea explorerrarekin dabilen artean, popapek gora egingo dute ba dirudienez. Bitartean mozilla mustroak kosk egin digun ardiok ez dugu popap nardagarriekin akordatu beharrik.

Marcus
2003-06-05 : 18:38

Ongietorriak pop-up-ak nire ordenadorera, duda barik.



Nik ez dut edukinengatik (zuzenean) ordaindu nahi. Eta, berriak ekoiztea, webguneak diseinatzea, serbidoreak alokatzea, domeinua kontratatzea eta banda-zabalera nahikoa izatea ordaindu beharra dago. Eta ondo ordaindu ere.



Egongo dira bai Interneten dirua galdu nahi duten bolondresak: beste leku batean irabazitako dirua, Interneten informazioa hedatzeko gastatu nahi duten pertsonaiak. Baina gutariko batzuk profesionaltzat jotzen dugu geure burua. Eta papera ordaintzen den bezala, Interneten egoteko behar diren baliabide fisikoak eta lan egiten dutenen denbora ere ordaindu beharko litzatekeela uste dugunok.



Beraz, gauza da, nola ordaindu? elpais.es-en sistema jarraitu? sakelan dirua ez dutenei informazioa ukatu? Edo edukinak eskeini publizitatea ikusaraztearen truke? Ez dut esan behar azkeneko hau dela nire aukera.



Pop-up kentzaileen atzean, nire ustez, lukurreria baino ez dago. Zerbitzuak nahi ditugu, baina zerbitzuak eskeintzen dituztenei ez diegu ordaindu nahi. Musutruk egin beharko lukete lan. Hori bai, adreiluak jarri edo ogia egiten dutenek euren lanagatik dirua jaso behar dutela ez du inork ezbaian jartzen.



Webmasterrak erabaki badu bere edukinak ikustearen prezioa pop-up bat, edo banner bat, edo dena delako bat jasotzea dela, nik eskeinitakoa ikusiko dut, edo, ez dut webgune hori bisitatuko (inork ez dit bertara hurbiltzera behartzen). Pop-up kentzaileak erabiltzea, nire ustez, izen bakarra du: lapurreta

Pepito
2003-06-05 : 19:56



  • Webmasterrak erabaki badu bere edukinak ikustearen prezioa pop-up bat, edo banner bat, edo dena delako bat jasotzea dela, nik eskeinitakoa ikusiko dut, edo, ez dut webgune hori bisitatuko (inork ez dit bertara hurbiltzera behartzen). Pop-up kentzaileak erabiltzea, nire ustez, izen bakarra du: lapurreta*

Oi bai, jauna. Gu bekatari!!


Webgunea jarri duenaren betebeharra da zerbitzaria mantentzeko dirua behar den tokitik bilatzea. Nire betebeharra da ahal dudan publizitate gutxien irenstea (presoena ihes egitea den bezala).


Bestalde, telebista ikusten zaudela, anuntziyoak datozenean ez al duzu zapping-ik egiten? ez al zara anuntziyoetaz profitatzen komunera pixa egitera joateko? Ala zintzo zintzo izanda anuntziyo guztiak ikusi eta filma hasten denean joaten zara komunera pixa egitera?


...eta egunkaria irakurtzean zintzo-zintzo anuntziyo guztiak irakurtzen dituzu? ala lapurreta egiten duzu?


Ai ai ai...


Marcus
2003-06-06 : 11:23

Nik ez dut esan pop-up-ak irakurtzen ditudanik, ezta begirada txiki bat bota ere. Baina kargatzen ditut. Gauza bera egiten dut egunkariarekin, ez dut kioskoan bertan publizitatea mozten, baizik eta etxera eramaten dut informazioarekin batera. Nahiz eta gero jaramonik ez egin.



Nire aurreko testua berrirakurri ostean, agian nire tonua gogorregia zen. Esan nahi nuen bakarra da agian zenbait pop-up eskuz ixtea ez dela lan itzela, eta, agian honelako programak erabiliz urrezko arraultzeko oiloa hiltzen ari garela. Eta ni nahiago dut publizitatedun medioak, ordaindu beharreko medioak baino.





Pepito
2003-06-06 : 12:11

> Nik ez dut esan pop-up-ak irakurtzen ditudanik, ezta begirada txiki bat bota ere. Baina kargatzen ditut. Gauza bera egiten dut egunkariarekin, ez dut kioskoan bertan publizitatea mozten, baizik eta etxera eramaten dut informazioarekin batera. Nahiz eta gero jaramonik ez egin.



Horrekin ez duzu ezer justifikatzen. Erosoagoa da etxera egunkari osoa eramatea, kiosko aurreko zakarrontzian publizitate orriak botatzea baino. Baina demagun egunkariko orri bakoitzak 10 kilo pisatzen dituela. Etxeraino eramango genuke zabor guzti hori?



Marcus
2003-06-06 : 12:46

Demagun egunkarietan, webgunetan gertatzen den bezala, jakin daitekela nork eramaten dituen iragarkiak eta nork ez. Eta demagun egunkaria hori Egunkaria (bai, gure Euskaldunon Egunkaria) dela. Eta Egunkariak iragarkiek uzten duten dirua behar duela bizirik irauteko.



Ez al zenuke orduan 10 kg horiek etxera eramateko modua aurkituko? Eta, sinets iezadazu: pop-up bat ixtea, 10 kg sorbaldan eramatea baino errezagoa da ;-)



Iragarkiak webguneak finantzatzeko modu egokia den heinean, dohaineko webguneak izaten jarraituko dugu. Harpidetzak (elpais.es, elmundo.es...) ez ditut batere gustoko, eta mikro-ordainketak (paypal eta antzekoak) ez dira oraindik hedatu (webgune hau gustatu zaidanez, horra hor 5 zentimo. Ez inork behartu didalako, baizik eta merezi duela uste dudalako).







> > Nik ez dut esan pop-up-ak irakurtzen ditudanik, ezta begirada txiki bat bota ere. Baina kargatzen ditut. Gauza bera egiten dut egunkariarekin, ez dut kioskoan bertan publizitatea mozten, baizik eta etxera eramaten dut informazioarekin batera. Nahiz eta gero jaramonik ez egin.

>

> Horrekin ez duzu ezer justifikatzen. Erosoagoa da etxera egunkari osoa eramatea, kiosko aurreko zakarrontzian publizitate orriak botatzea baino. Baina demagun egunkariko orri bakoitzak 10 kilo pisatzen dituela. Etxeraino eramango genuke zabor guzti hori?

>

>

Morgana
2003-06-06 : 15:24

Interes handiz jarraitzen ari naiz zuen eztabaida eta bitartekaritza eskatu ez duzuen arren eta lan hori betetzea gustoko ez dudan arren, ona nire aportazio xumea.
Ez dut uste publizitatea (interneten, prentsan edota telebistan) kaltegarria denik. Neurrian datza gakoa.

Gorroto dut interneten gai konkretu baten bila informazioa bilatzen hasi eta eskatu ez ditudan milaka pop'up irekitzea (horietatik batzuk zailak benetan ixtekoak!).

Gorroto dut telebistan filma bat ikusten ari eta iragarkiak direla eta, filmaren haria galtzea.

Gorroto ditut emakumezkoei zuzendutako hainbat aldizkari, zeozer ona topatzeko milaka antizelulitikoen eta lurrin garestien iragarkiak pasa eta pasa ibili beharra.

Gustoko dut sarean liburu bat erostera joan eta pop'up batek azken argitalpenenen eskaintzen berri ematea.

Gutxitan bada ere, gustoko dut telebistan ikus daitezkeen iragarkien sormenaz gozatzea.

Gustoko dut, Eguneron Egunkariaren aldeko hainbat iragarki ikustea.

Besterik ez lagunok. Lehen esan bezala, gakoa neurrian dagoela uste dut. Hori bai, ea nor den neurri hori zein den asmatzen duen listomaria!

Pepito
2003-06-06 : 21:20

Demagun egunkarietan, webgunetan gertatzen den bezala, jakin daitekela nork eramaten dituen iragarkiak eta nork ez. Eta demagun egunkaria hori Egunkaria (bai, gure Euskaldunon Egunkaria) dela. Eta Egunkariak iragarkiek uzten duten dirua behar duela bizirik irauteko.


Ez al zenuke orduan 10 kg horiek etxera eramateko modua aurkituko? Eta, sinets iezadazu: pop-up bat ixtea, 10 kg sorbaldan eramatea baino errezagoa da


Bai, eta urtero egiten dugu ehundaka kilometro Herri Urratsera, Nafarroa Oinezera edo Kilometroetara euskeraren alde. Perurenak ere demaseko harriak altxatzen ditu euskera salbatzeko. Baina horrek ez du publizitatearekin zerikusirik.


Aldiz, zuri pop-up bat irakurri gabe ixtea "legala" iruditzen zaizula ulertu behar dut, eta aurretik desaktibatua izatea, lapurreta...


Ni ez nago pop-up-en aurka. Behar dituenak, erabil ditzala. Nik telebistako publizitate zatiak txixa egiteko aprobetxatzen ditudan bezala, Mozilla-rekin nabigatzen dut eta Pop-Up-ak desaktibatzen ditut. Eta noski, eskuz desaktibatzen ibili baino esfortzu gutxiagorekin.


Publizitatea egiten dutenek ere bide berriak aurkitu beharko dituzte. Denbora aurrera doa eta publizitate egiteko moduak garai bakoitzean aldatzen dira, efektibotasun gehiagoren bila. Irakurri hau edo hau


Arazoa ez da irakurleena, publizitatea behar dutenena baizik. Allakuidaos!!


Marcus
2003-06-07 : 04:57

Ez dakit online publizitateari buruz zeozer dakizun. Eta, agian, aurretik jakingu duzu orain esango dizudana:



- Mozilla (edo dena delako programarekin) blokeaturiko pop-up-a ez da jaso ere egiten. Hau da, ez da logetan ikusten. Beraz, webmasterrak ez du iragartzaileari erakusterik ikusia izan denik.



- Behin pop-up-a zabaldua, berdin dio irakurri ala itxi. Web-aren logean bertan "idatzia" geratzen da.



Beraz, zuri gauza bera iruditu arren, zin dagizut honetara dedikatzen garen askok nahiago ditugula modu "amanuenseak", teknikoak baino.

Pepito
2003-06-07 : 11:20

Gauzak ez ditut ongi esplikatzen edo zuk ez duzu ulertzen. Azkeneko aldiz:


  • Publizitateaz bizi zaretenon lana da publizitatea saltzeko modu egokiak aurkitzea. Horkonpon! Hor bidali dizkizut pare bat lotura publizitate modu berrietaz ikas dezazun.

  • Ikusle/erabiltzaileek normalean ahal den publizitate gutxiena ikusi nahi dugu. Dela albora begiratuz, zapping eginez, komunera pixa egitera joanez, Pop-up horiek itxiz, edo Mozilla instalatuz.

Erabiltzaileori berdin zaigu log-etan azaltzen den edo ez den, webmasterrari ordaintzen dioten, ala langabezira joango den.


Beraz, zuri gauza bera iruditu arren, zin dagizut honetara dedikatzen garen askok nahiago ditugula modu "amanuenseak", teknikoak baino.


Ni ere honetara dedikatzen naiz (ez publizitatera zuzenean), baina ez diet errua erabiltzaileei botatzen. Publizitateak ez badu funtzionatzen, publizitatea sortzen dugunok moldatu beharko dugu. Erabiltzaileek ez dute kulparik, beraiek ahal den eduki gehiena aprobetxatu nahi dute ahal den tarteko traba gutxien izanik.


Neregatik bukatu da eztabaida hau. Hainbeste aldiz gauza berdina errepikatzea ere...


Marcus
2003-06-07 : 14:08

Zuk esandakoarekin ados nago. Kontsumitzaileak iragarkiak sahiesteko eskubidea du. Noski! Baina, agian, eskubide hau gauzatuz, kaltea, azken finean kontsumitzailearentzat baino ez da beste finantziabideak ez dituzten komunikabideak galduko dituelako.



Ziur egon telebista programen erdian txis egitera joan beharrean ikusentzule gehienek TiVO erabiliko balute, goitik-behera aldatuko litzatekela telebista. Eta, telebista kateek kobratzeko modua aurkituko luketela. Nola edo hala. Eta, niri, orain dagoen sistema ez zait hain txarra iruditzen. Edo, hobeto esanda, txarragoa izan daitekela iruditzen zait.



Eta, ez haserretu, hitzegiten baino ez gaude!

Erantzun

Sartu