Teknologia albisteak
2

Xabier de la Maza asteazken honetako Betor hitzaldian

Erabiltzailearen aurpegia
2013-11-11 : 12:32
Sarri entzuten dugu ekoizle eta merkatari txikiek Interneten saldu beharra daukatela. Baina, badakizu nolako lana dagoen ecommerce baten atzean? Aukera paregabea daukazu Interneten saltzeak suposatzen duena ezagutzeko asteazken arratsaldean. Xabier de la Mazak Pantoriri buruz hitz egingo digu, tripontziaren despentsa. Nola sortu zuten, zer ikasi duten orain arte, zein pausu emango dituzten etorkizunean.

Noiz eta non

  • Azaroak 13, asteazkena, arratsaldeko 18:30etan.
  • Innogunea - Garate eraikina, Deustuko unibertsitatea (Mundaiz pasealekua 50, Donostia)

Programa

  • 18:30 – 19:00 Xabier de la Mazaren hitzaldia, Luistxo Fernandezek moderatua.
  • 19:00 – 19:30 Publikoaren parte-hartzea, galderak eta abar.

Izen ematea eta informazio gehiago

Aurreko Betor hitzaldiak

Zortzigarrren Betor topaketa izango da asteazkenekoa. Ondorengo estekek aurrekoak nolakoak izan ziren esango dizute:

  1. Txomin Jauregi eta Deskontu.com
  2. Iñigo Arandia eta Kaixomaitia.com
  3. Iruri Knörr eta Ideateca
  4. Javier Etxebeste eta Nestoria
  5. Nagore Guarretxena eta Akting
  6. Haritz Rodriguez eta BlogOnBrands
  7. Ana Malagon eta Goio Telletxea, La Personnalite

Erantzunak

2013-11-12 : 15:54

Biharko hitzaldia apur bat interesgarriagoa egingo duen albistea iragarri zuen atzo Pantoriko lan-taldeak: Erresuma Batuan saltzen hasi behar dira hurrengo astean. Interesgarria izango da egoitza Donostian duen ecommerce batek han nola saldu behar duen ezagutzea , eta atzetik dagoen lan guztia (operatiba, logistika, ordainketa-sistemak, zein produktu saldu, ...)

2013-11-15 : 16:13

Hona kronika, De la Maza-ren #Betor agerpenekoa eta Pantori esplikatu zuenekoa, geure blogean: http://www.codesyntax.com/eu/bloga/pantori-merkataritza-elektroniko-esperientzia-interesgarri-bat

Bereziki azpimarratzekoa hitzaldian, datu ekonomikoez oso argi hitz egin zuela De la Mazak:

- Ekoizleekin negoziatzen saiatzen direna: salmentaren %20 helburu gisa, eta segun ze erresistentzia edo negoziazio planteatzen duen batek, ba hortik behera ezinbestean (bezeroari eskaintzen zaiona, salmenta bolumena baino gehiago, promozioaren abantaila dela azaltzen saiatzen dira, ez beti arrakastarekin).

- Zerbitzuak fakturatzen duena honela banatzen da: ekoizleek %57 eramaten dute, garraio enpresek %27, Pantorik %16. Garraio eta logistikarekin zelako buruhausteak dituzten ere azaldu zigun.

- Irabaziak norainokoak diren ere esan zigun: bi lagun daude lanean eta haien soldatetarako ematen du Pantorik. Baina enpresa bultzatzaileek, La Salserak eta La Bici Rojak, ez dute oraingoz hortik gorako etekin zuzenik ateratzen.

Zorte on beraz Pantori, bereziki http://pantori.co.uk ekimen horrekin

Erantzun

Sartu