Intelektualez arkitektoz betetako hiria da Donostia. Baina 2016ko hiriburutzari kritika sakon, detailezko eta gogorra egin dion bakarra bere koordinatzaile nagusia izan da. Juan G. Andresek Pablo Berasteguiri egindako elkarrizketan. Donostia 2016ren akats nabarmenena erakundeetatik kultura -gaizki- sustatu nahi dutenen akats ohikoena delako: guztiontzako kulturaren bokazioa. Alegia, inorentzakoa ez dena.
"...guztiontzako kulturaren bokazioa. Alegia, inorentzakoa ez dena" @hedoi_etxarte berria.eus/paperekoa/1922…
"erakundeetatik kultura —gaizki— sustatu nahi dutenen akats ohikoena delako: guztiontzako kulturaren bokazioa" berria.eus/paperekoa/1922…
Ona @hedoi_etxarte ren hau: 2017 1917+100 izango da Inessa Armand itzuli da berria.eus/paperekoa/1922… vía @berria
Bezperako gosariko kezkak, biharamuneko egunkarian irakurtzen dituzuenean. Sorkuntza Euskal Herrian 1917+100 urtean berria.eus/paperekoa/1922…
eta nor da Inessa Armand? eu.wikipedia.org/wiki/Inessa_Ar… mila esker, beste behin @hedoi_etxarte pic.twitter.com/KHvpRwiNOF
"Arteak behar du -Jaron Rowanek aldarrikatu bezala- partikulartasun erradikal bat izan", @hedoi_etxarte|k @berria|n berria.eus/paperekoa/1922…
Inessa Armand eredua datorkigu kultura astintzera? Klasikoak datoz. @hedoi_etxarte berria.eus/paperekoa/1922… pic.twitter.com/qzMCAbnCKG
Inessa Armand gisako ereduak datorkizgu kultura astintzera? Klasikoak datoz. @hedoi_etxarte berria.eus/paperekoa/1922… pic.twitter.com/eBvGhlGf72
Modu banatuan eta koordinatuan lanean ari direnentzako urte bat. @hedoi_etxarte berria.eus/paperekoa/1922…
Inessa Armand itzuli da berria.eus/paperekoa/1922… via @berria
Erantzun
Sartu