Ipad-erako sortutako lehen egunkariak porrot egin duela irakurri dugu Berria-n. Lankideen artean solasalditxo bat izan dugu horren inguruan, eta kezka batzuk azaldu eta ondorio batzuk atera ditugu. 1. Berri honek berresten du etorkizunerako aterabideen bila gabiltzan honetan, oraindik ez dugula aurkitu aterabide ideala, eta egiten diren hainbat esperientzien porrotak indarra eman diezaiokeela aldaketen aurrean uzkur...
Egunkarien etorkizuna, erortzean berriro jeikiz http://t.co/pBhTuM1e
Egunkarien etorkizuna, erortzean berriro jeikiz http://t.co/xKYO534X @enekobidegain(r)en bidez
Egunkarien etorkizuna, erortzean berriro jeikiz http://t.co/UkhJgpmy @enekobidegain(r)en bidez
@enekobidegain -en artikulu interesgarria egunkarien etorkizunaz http://t.co/XcPY0uAp
RT @enekobidegain: Egunkarien etorkizuna, erortzean berriro jeikiz http://t.co/7jXDoVKB
@enekobidegain-en post interesgarria Murdochek I-Padekin izan duen laprastadari buruz http://t.co/wj6iMTbq #dailymail #I-Pad #kazetaritza
Egunkarien etorkizuna, erortzean berriro jaikiz via @enekobidegain | http://t.co/FuQWblGv | http://t.co/WVxR6YSa
@gorkazabaleta-ren gogoeta interesgarria, egunkarien etorkizunari buruzko artikuluaren erantzunean http://t.co/pBhTuM1e
Egunkarien etorkizuna, erortzean berriro jaikiz http://t.co/WxerUrlU @enekobidegain(r)en bidez Oso interesgarria.
Duela hilabete batzuk irakurritako artikulu zirikatzaile batekin akordatu naiz (2009an soitu-n argitaratu zen). Titularrak horrela dio: Por qué los periodistas merecen ganar poco
Ikuspegi ekonomikotik aztertzen du kazetarion eta komunikabideen lana. Kritikoa eta zorrotza: hedabide gehienek iturri berberak erabiltzen dituzte, albistea berberak eskaini, molde berdintsuetan. Hau da, produktu berbera eskaintzen dugu. Nork erosiko dizu alerik albokoak doan eskaintzen badu? kazetarion lanak, gaur egun, ez du balio erantsirik.
Kazetaritzak bere oinarrira bueltatu eta produktu berezituak eskaini beharko ditu, aurrera egingo badu iturriak propioak landu, informazio baliotsua bereizten jakin, edukia modu erakargarrian eskaini... Produktua esklusiboa den neurrian izango du balio erantsia; eta orduan, agian, izango du arrakasta merkatuan.
Hemen irakur dezakezue. Merezi du:
http://www.soitu.es/soitu/2009/06/18/actualidad/1245340380_187306.html