Bilera honen helburua publizitatea euskaraz Twitterren nola jarri azaltzea da. Bilera euskaraz iragarkiak egin nahi dituzten enpresa eta erakundeei dago zuzenduta. Baita komunikazioaren arloko profesionalei ere. Bilera irekia eta doakoa da.
Twitter 40 hizkuntzatan dagoen arren 15 hizkuntzatan baino ez ditu onartzen iragarkiak; eta, ondorioz, euskal enpresek ezin izan dituzte iragarkiak jarri. Horren berri eman genizuen duela aste batzuk Sustatun, nola zenbait euskal egitasmok arazoak izan zituzten Twitterren iragarkiak ipintzeko orduan.
Twitterrek euskara inplementatzeko lanean jarraitzeko konpromisoa hartu du, baina ezin dute eperik zehaztu.
Bien bitartean, euskal enpresek euskarazko iragarkiak jarri ahalko dituzte PuntuEUS Fundazioaren eta Twitterren arteko hitzarmenari esker. Horrela, bilera honetan Twitterren euskarazko iragarkiak jarri nahi duten enpresen zerrenda osatuko du PuntuEUSek eta Twitterri pasako dio bere kontuarekin erlazionatu eta haien iragarkiak onartu ditzan.
Erantzun
Sartu