Eguneko programa
12:00etan Azokaren irekiera
12:00 - 15:00 / 16:00 - 18:00
Arkupean eta erdiguneko karpan gazteen stand-ak
12:00 - 14:30
Erdiguneko karpan, txikienen esperimentuak eta txikienentzako tailerrak
12:00 - 16:30
Erdigunean, eremu profesionala: ikertzaile profesionalen proiektuak
UPV/EHU
- Formula Student Bizkaia. Lehiaketako monoplaza autoa eta haren elementu mekanikoak.
- Moto Student. Lehiaketako motorra eta haren elementu eta ezaugarri mekanikoak.
- Elikagaietan glutena detektatzeko tailerra.
Deustuko Unibertsitatea
- Ingeniaritza-proiektuak: fabrikazio digital aurreratua, objektu adimendunen diseinua eta mekanika, hondakinen kudeaketa eta eraginkortasun energetikoa.
- Elkarreragin sozialari buruz literatura klasikoarekin eta teknologiarekin ikasi eta gozatzeko gunea.
- Garuna ezagutzeko gune bat.
- Errealitate birtuala eta eten digitala 3.0: prebentzioa eta parte-hartzea.
- Lurralde-lehiakortasunaren behatokia.
Euskaltel
- Errealitate birtualeko tailerra.
Bizkaia Talent
- Basque Talent Observatory: goi-mailako euskal lan-merkatuko analisia ikusteko erreminta digitala, Bizkaia Talent-eko plataforman erregistratuta dagoen edozeinek ikusteko.
- Kids&Skills erreminta: 7 zeharkako konpetentzia neurtzeko jolas-erreminta (11 urteko umeentzat zuzenduta eta beti ere euren hezkuntza-zentroarekin batera).
17:00 - 18:30
Ginkana eta joko zientifikoak plazaren erdigunean.
17:00 - 20:00
Erdiguneko karpan, Zientzia-Azokako marrazkien erakusketa, Dibujatolrato-ko kideek egindakoak
19:00 - 20:00
Eszenatokian sari-banaketa
Erantzun
Sartu