Joxe Rojasen artikulua. "Erakunde publikoek, adibidez, formazio saioak eskaintzen dituzte merkatari eta enpresa txiki eta ertainentzat. Hainbat gai lantzen dituzte ikastaro horietan: kudeaketa, markagintza, komunikazioa, marketina… Marketineko horietan, behin eta berriro errepikatzen den eskaintza: “Nola egin zure publizitatea eraginkorrago Facebooken iragarriz”. (...) noiz barneratu dugu normala dela erakunde publikoek multinazional baten komertzial gisa jardutea? Noiz aitortu diogu Facebooki komunikazio kanal neutro baten izaera?"
Salba nazazu - @joxe #sarean sarean.eus/?p=13487
"Noiz aitortu diogu Facebooki komunikazio kanal neutro baten izaera?" @joxe-ren hausnarketa mamitsua @puntueus-en sarean.eus/salba-nazazu/
Salba nazazu: sarean.eus/salba-nazazu/
Zergatik sustatzen dute erakunde publikoek Facebook-eko marketina? - @puntueus bidez: sarean.eus/salba-nazazu/ sustatu.eus/1561019662912
Eta honelako gauzengatik pentsatu beharko genuke oso serio hedabideok sare sozialekin daramatzagun politikak egokienak ote diren. Sare sozialak ez dira kanal neutro eta unibertsalak. sarean.eus/salba-nazazu #saresozialbidezzabaldutakomezua #bakoitzabereinkoherentziakbizidu
Erantzun
Sartu