Tropela elkartekoek ikerketatxo interesgarria egin dute. Eusko Jaurlaritza buru-belarri dabil Basque Country marka bultzatzen. Hortaz, Basque Country bilaketak (interesa) zerk eragiten du Interneten? Game of Thrones hemen grabatu izanak? Athletic edo Guggenheim efektuak? Gure sukaldari izarrek? Sanferminek? (...) Ez ba, datuek erakusten du Euskal Herriko Itzuliak sortzen duen interesa dela bilaketen pizgarria.
twitter.com/i/w@egarates/8…bloga.tropela.eus/2017/07/itzuli…q=%23tropela">#tropela
@tropela @bzarrabeitia @urbixxx zuek nazio brandingaz eta kirolaz aritu zaleak zarete eta interesatuko zaizue #tropela ko azken post-a
twitter.com/i/web/status/8…@egarate="htbloga.tropela.eus/2017/07/itzuli…?q=%23tropela">#tropela
Urtero Googlen egiten diren bilaketetan "Basque Country" terminoak gorakada itzela aste bakarrean #itzulia #tropela bloga.tropela.eus/2017/07/itzuli…
Ziklismoak Basque Country marka saltzeko duen potentziala aztergai @egarate-ren artikulu interesgarri honetan. bloga.tropela.eus/2017/07/itzuli…
#nationBranding #Itzulia eta Euskal Herria Azterketa sakona @tropela gunean #Basque Country bloga.tropela.eus/2017/07/itzuli…
pic.twitter.com/8sUD@egaratea>bloga.tropela.eus/2017/07/itzuli…om#tropelaq=%23ItzuliaFaktorea">#ItzuliaFaktorea
@tropela @egarate Argi dago, baina zoritxarrez oraindik ez da ikusten Euskal Herriko Itzulia turismoan duen eragina.
"Itzulia efektua", Basque Country izenak Interneten sortzen du... bloga.tropela.eus/2017/07/itzuli… | sustatu.eus/1500988825246 @tropela bidez
@egarate-ren artikulu zinez interesgarria: "Itzuliaren eragina nazioartean – Basque Country efektua" bloga.tropela.eus/2017/07/itzuli…
Hausnarketa interesgarria, akats bat duen arren. Izen horrekin gehien loturik agertzen den marka Murias-Euskadi omen, Jaurlaritzaren babes ekonomikoa izan ez duena. Hemen #itzulia z genion bezala, txirrindularitzak egin du Basque Country ezagun #tropela bloga.tropela.eus/2017/07/itzuli…
@ikeroleaga @ikguallas @PlataformaRC @tds @eitbkirolak Itzulian ez da neurtzen zuzena. Hasteko, beraz biok zeharkakoa aztertuko beharko dugu. Zuk iritsi bat duzu nik bestea, baina datuak ez ditugu. Baina badaude pista asko. Adib. Google Trends erabilita abloga.tropela.eus/2017/07/itzuli…
@ikeroleaga @ikguallas @PlataformaRC @tds @eitbkirolak *iritzi
@egarate @ikguallas @PlataformaRC @tds @eitbkirolak Neuk ere hori saldu nuen aspaldi. Baina ez da hori behar dana. Seguru Roubaix eta Flanders-en egonda zagozela. Hor ez dira Trends-era joan behar. Hor Hotelak, jatetxeak, gasolina, tabernak... neurtu deza
@egarate @ikguallas @PlataformaRC @tds @eitbkirolak CAC, ROI, CLV... hori da behar dena, dirua Kontu korrronte batean. Beste guztia... zure arloan jarrikot: zertarako idazten dira liburuak? Saltzeko ala ederrak izateko?
@ikeroleaga @ikguallas @PlataformaRC @tds @eitbkirolak Zer uste duzu, Flandriak ez duela estrategia bat urte osorako? Ba piskat aztertzen baduzu konturatuko zara urte osoan jendea jasotzeko eskaparateak besterik ez direla lehiaketak. Hemen ez da egiten, b
@ikeroleaga @ikguallas @PlataformaRC @tds @eitbkirolak horregatik uste dut eraginkorragoa litzatekeela hemen nazioarteko lasterketak bultzatzea eta horien inguruko estrategia bat GD bat edozein preziotan ekartzea baino.
@egarate @ikguallas @PlataformaRC @tds @eitbkirolak Hori ez da gertatuko 10 lasterketa galdu direlako azken urteotan. Eta denak utzi ditugu galtzen. Zenbat gende doa Montecalvora 15 urtekin konparauta? Zoritzarrez heren bat ere ez.
@egarate @ikguallas @PlataformaRC @tds @eitbkirolak Eta honen alde nago. Baina ez da inoiz gertatuko.
Erantzun
Sartu