Teknologia albisteak
15

Mikro-momentuak: Youtuberren eta marken arteko arrakastaren oinarria

Erabiltzailearen aurpegia
2016-05-06 : 12:04

Smartphonen erabilera egunetik egunera hazten dabilela ukaezina da gaur egun, datuek euren kasa hitz egiten dute: millenialen %87ak beti darama aldean telefono mugikorra, gau eta egun; erabiltzaileetako bi herenak (%68) dio goizean goiz esnatu ondorengo 15 minutuetan begiratzen duela lehengo aldiz sakelekoa eta %30ak onartzen du “urduri” jartzen dela mugikorra gainean ez badarama. Esan ohi da batez beste egunean 150 bider begiratzen dugula geure mugikorra, eta egunero 177 minutu inbertitzen ditugula guztira sakelekoa erabiltzen. Bi datu hauek uztartuz gero konturatuko gara mugikorrak erabiltzen ematen dugun sesio edo aldi bakoitzaren iraupenak ez duela minutu bat eta 10 segundo gainditzen; aitzitik, sesio hauek dozenaka bider egiten ditugu. Eguna ehunka edo milaka mikro-momentuz osatuta dago, eta Youtuberraren eguneko errelato osoa osatzen duten mikro-momentuen barruan kamuflatuta geratzen da marka desberdinen eragina kasu gehienetan.

Guztia irakurri (mukom.mondragon.edu) »»

Txioak (15)

Erantzun

Sartu