"Zein da euskarazko komunikabideek sortzen duten balio soziala?". Galdera horri erantzunen diogu abenduaren 14an, Gertukom jardunaldien hirugarren edizioaren karietara, Mondragon Unibertsitatearen Aretxabaletako campusean. Hats luzeko ikerketa prozesu baten lehen emaitzak azalduko ditugu. Konkretuki, erakundeen balio soziala neurtzeko metodologia bat (Retolaza et al., 2013) aplikatu dugu Goiena eta Berria komunikabideetan.
Artikulu berria Atabala blogean: "Komunikabideen balio soziala neurtzen". by @enekobidegain bit.ly/1XeTvcT #mu
Artikulu berria Atabala blogean: "Komunikabideen balio soziala neurtzen". by @enekobidegain bit.ly/1XeTvcT #mu
RT @Huhezi: Artikulu berria Atabala blogean: "Komunikabideen balio soziala neurtzen". by @enekobidegain bit.ly/1XeTvcT #mu
'Komunikabideen balio soziala neurtzen', @enekobidegain-en post-a #Atabala-n: mukom.mondragon.edu/atabala/2015/1…
Komunikabideen balio soziala neurtzen - kcy.me/29aeq @enekobidegain
komunikabideen balio soziala mukom.mondragon.edu/atabala/2015/1… azti @enekobidegain
Gertukom jardunaldia, 3. edizioa: komunikabideen balio soziala via @graduondoak | mukom.mondragon.edu/atabala/2015/1… | sustatu.eus/1448479490322
RT @Sustatu: Gertukom jardunaldia, 3. edizioa: komunikabideen balio soziala via | mukom.mondragon.edu/atabala/2015/1… | sustatu.eus/1448479490322
RT @Sustatu: Gertukom jardunaldia, 3. edizioa: komunikabideen balio soziala via | mukom.mondragon.edu/atabala/2015/1… | sustatu.eus/1448479490322
Erantzun
Sartu