Euskaldunok komunikabideekiko dugun harremana ulertzeko ikerketa #selfieIKT traolarekin abiatu dute EHU, MU eta DUko hiru ikerlarik, Hekimen elkartearekin elkarlanean. Xabier Landabidea (DU), Gorka Salces (EHU) eta Koldo Diaz Bizkarguenaga (MU) ikerlariak audientzia ikerketa kualitatiboak egiteko proposamena lantzen ari dira euskal hedabideen elkartearekin, eta ikerketa horren lehen urrats gisa abiatu dute, aste honetan bertan, #selfieIKT kanpaina, kanpaina berritzaile eta irudimentsua.
#selfieIKT kanpaina. Zer da? Zertarako da? Zer behar dugu zugandik? hekimen.eus/2015/04/selfie… @tokikom @arrosasarea @HekimenElkartea
Euskal hedabideekin dugun harremana ulertzeko ikerketa abian jarri da. hekimen.eus/2015/04/selfie… #selfieIKT
[#Albistea] Euskal komunikabideekiko dugun harremana ulertzeko ikerketa da #selfieIKT. Anima zaitezte eta parte hartu bit.ly/SelfieIKT
Euskarazko komunikabideekiko dugun harremana ikertzen ari dira @koldobizkar @gorkasalces eta @txerren bit.ly/1bfAaBM #selfieIKT
@enekobidegain @koldobizkar @txerren Zuk nola erabiltzen dituzun irudikatzen duen argazkirik bidaltzera animatuko? #SelfieIKT
@gorkasalces @enekobidegain @koldobizkar nik pantaila eta eskuizkribuz inguratuta imajinatzen dut Eneko...
"@txerren #selfieIKT kanpaina. Zer da? Zertarako? Zer behar dugu zugandik? hekimen.eus/2015/04/selfie… @tokikom @arrosasarea @HekimenElkartea"
#selfieIKT kanpaina martxan jarri dute. azalpenak hemen: hekimen.eus/2015/04/selfie…
#selfieIKT kanpaina “Euskarazko komunikabideen kontsumoa eta internet” ikerketaren lehen urratsa, parte hartu! hekimen.eus/2015/04/selfie…
Erantzun
Sartu