Urte luzez, semaforoak jo dituzte segurtasuna areagotzeko bide, baina azken urteetan indarra hartzen ari dira beste teoria batzuk; espazio partekatuaren teoria, adibidez. Finean hau da tesia: ibilgailuek eta oinezkoek partekatu egin behar dute hiria, eta hobe da hori sen onaren arabera egitea, seinaleekin era automatikoan egitea baino. Herbehereetan, 1980ko hamarkadakoak dira egitasmo batzuk. Drachten herrian —50.000 biztanle—, semafororik eta errepideko seinalerik ez dago.
Semafororik gabeko herriak paperekoa.berria.info/harian/2013-11…
Semaforoen aurka nago, eta poztu naiz ikustean Durango eta Zornotzan bide horretan doazela. paperekoa.berria.info/harian/2013-11… @Migueltoyos
Interesgarria: paperekoa.berria.info/harian/2013-11… @berria -ren eskutik. #GorriaSemaforoari
Zornotzan eta Durangon semaforo guztiak kendu dituzte, eta oso pozik daude: paperekoa.berria.info/harian/2013-11… @ggoikoetxea-k
Semaforoak bai/ez eztabaidaren gauza on1 da ez dela alderdien arabera gauzatu; zaborrera zabalduko balitz… paperekoa.berria.info/harian/2013-11…
Durango eta Zornotza, semafororik gabeko herriak. Zornotzan %80 jaitsi da istripuen kopurua. paperekoa.berria.info/harian/2013-11… @ggoikoetxea
Herriko semaforo guztiak kenduko dituzte Durangon oinezko eta autoen espazio konpartituaren alde paperekoa.berria.info/harian/2013-11… via @Ibilbideak
Herriko semaforo guztiak kenduko dituzte Durangon, duela 4 urte... via @berria | paperekoa.berria.info/harian/2013-11… | sustatu.com/1383395980953
Erantzun
Sartu