Teknologia albisteak

Dibertimenduaren teoria

Erabiltzailearen aurpegia
Sustatu
2010-01-18 : 10:01

Publizitate kanpaina batetik hartutakoa den arren, polita iruditu zaigu hona ekartzeko. Fun theory deitu zion Volkswagenek, eta Dibertimenduaren teoria itzulita ekarri dugu hona. Teoria honen funtsa zera da: esfortzua eskatzen diguten eguneroko gauza txiki horiek errazago egiten ditugula horiek egiten dibertitzen baldin bagara. Adibidez, igoko genituzke eskilarak oinez, alboan eskilara mekanikoak baldin baleude?

Goiko bideo horren ildoko ideien lehiaketa antolatu du Volkswagenek, eta orain onena bozkatzeko aukera dago ostiralerarte.

Ez dakigu Raph Kosterren A Theory of Fun for Game Design liburuan oinarrituta egin ote duten kanpaina. Teoria horrek zera dio gutxi gora behera, ingelesezko Wikipediak bere liburua erreferentziatuz azaltzen duenez:

Dibertimenduaren teoriak dio jolasak oinarrizkoak direla hezkuntzarako. Jolasak irakasten dizkigu bizitza errealean behar ditugun abilidadeak.

Teoria hori beste bideo honetan ere ikusten da islatuta: jolas-makina bihurtu dute beira birziklatzeko zakarrontzia. Aurreko bideoak ekintza osasuntsu bat sustatzen bazuen, oraingoak ekintza ekologista bat.

Erantzun

Sartu