Komunikazio tresna indartsua da Twitter, eta jakina da marketing lanetarako erabilpen handia ematen ari zaiola, batez ere Obamaren arrakastaren ondoren. SocialMediaToday webgunean azterketa bat publikatu dute: zein erabilera motak eragiten du jarraitzaile gehiago lortzea?
Data mining teknikak erabiliz 3600 twitterlariren jarduna aztertu dute eta jarraitzaile gehiago lortzeko jokaera garrantzitsuenak zerrendatu dituzte:
(via Javier Godoy )
Gariren artikulua ilustratzeko irudi hori jarri diogu, Microsoftek Linuxi bidalitako eskertza Twitterren. Lehenagotik zegoen Linux plataforma honetan, eta Microsoft gehitu zela ikusi zutenean, ongi etorria bidali zioten. Ordu batzuen buruan, Microsoftek eskertu egin zuen keinua. Hemendik jaso dugu istorioa.
Twitterrren jarraitzaileak neurtzeko aukeren gainean artikulua idatzi dute hemen
Eskerrik asko, Gari, informazioagatik. Betiko moduan, laburra eta ona. Hala ere, nik beste jokaera pare bat gehituko nituzke: entzun eta hitz egin. Hau da, sartu elkarrizketan.
Hitz egitekoa baldin bazara, zerbait baldin baduzu esateko, eta gai baldin bazara belarria jartzeko besteek esanari, jarraitzaile gehiago izango dituzu.