Interneteko datu analitika munduan atzoko albistea da. Hemendik aurrera (hala erabakiz gero) zure datuak besteenekin konparatu ditzakezu Google Analytics-en.
Webguneen bisitak eta erabiltzaileen jarduna ezagutzeko estatistika sistemetan Google Analytics da ziurrenez gaur egun gehien erabiltzen den tresna. Webgune bat baldin baduzu, komeni zaizu Interneteko estatistika sistemen azken kontuak irakurtzea.
Orain arte norberaren datuak ikusi eta besterik ezin zen egin. Atzotik aurrera, Google Analytics-en konfigurazioan aukera bat aktibatuz ondokoa egin daiteke:
Hori bai, aukera gaur aktibatu eta aste batzuk beharko ditu Googlek zure parekoak aurkitzeko.
Bai. Quantcast audientziak modu orokorrean alderatzeko sistema da, eta zenbait euskal webgunek erabiltzen du jadanik, Sustatuk , Berriak , edo Blogak.comek adibidez. Konparaketak ere egin daitezke, baina azken finean, audientzia orokorrean neurtzen da hor, ez askoz gehiago.
Google-ren kasuan datu askoz zehatzagoak izango ditugu: trafikoa nondik datorren, zein hitz klaberekin, zenbat saltzen duen antzerako webgune batek eta abar.
Gehiago jakiteko, Google Analytics-en blogean: Benchmarking now available plus additional opt-in settings
Hain zuzen ere, kontu hauetz jardun nuen apur bat atzoko Huheziko komunikazio lizentziaturako ikasleekin izandako jardunaldian. Interneteko komunikazio profesionalean, metrikak eta analitikak pisu handia dutela jada, eta izango dutela etorkizunean. Lana egon badagoela hor, hartzeko eta emateko.