Haizean bada zerbait. Gutxi gora behera, hala itzul daiteke gaur Apple-ek San Frantziskon egin duen ekitaldiak zuen leloa: There´s something in the air.
Apple-k azken urteetan lortu duena ikusgarria da. Jende ugari dago beraiek egiten dutenari begira, baita beraien produktuak erabiltzen ez dituztenak ere. Gainera, marketinaren ametsetako bat lortu dute: bere bezeroak dira Apple-en komertzialik onenak. Desioa oso ondo lantzen dute, baita esklusibitatea ere. Nola da posible bestela interneten horrenbeste zarata eta zurrumurru sortzea?
Berritasunak hauexek dira motxean:
Azkar-azkar pentsatuta bi ondorio datozkit:
Keynote-aren bideoa ere Apple-en webgunean ikusi daiteke jada. Ordu eta erdiko iraupena omen dauka...
Mikel Lizarralde, Bidean.
Begira ze perla bota duen Kindle-ri buruz: "No importa lo bueno o malo que sea el dispositivo, el hecho es que la gente ya no lee" dijo Steve. "EL 40% de la gente es Estados Unidos leen un libro o menos al año. La concepción entera del dispositivo es inútil porque la gente ya no lee".
Hau da, %60ak liburu bat baino gehiago irakurtzen du, ez al da hori merkatua?
Klaro, apple-k itunesetik audioliburuak saltzen dituenez...
Hemendik hartuta:
http://www.faq-mac.com/noticias/node/28203
Esaldi kuriosoa Jobs-ena. Edalontzia erdi hutsa ikusi du berak.
Gainera, audioliburuez gain, ez dut uste oso zaila izango litzatekeenik iPhone edo iPod Touch-arentzako aplikazio berezi bat prestatu eta aparailu honekin lehiatzea.
Amazon-ekin ez dakit zer nolako erlazioa izango ote duten. Izan ere, orain gutxi iragarri da MP3 formatuan musika saltzen hasiko dela (DRM gabe, gainera).
Jobs-en aurkezpenak 90 minutu iraun zuen. Hemen duzue 60 segundoko laburpen bat.