Teknologia albisteak
3

Wally Olins eta Kodak, markaren kudeaketari buruzko II. Jardunaldian

Erabiltzailearen aurpegia
J. L. Azkarate - AZK Komunikazioa
2007-06-04 : 12:06

Markaren kudeaketaren inguruan enpresak sentsibilizatzea eta ingurune global honetan markak duen garrantziaz hausnarketa egiteko Branding edo Markaren Kudeaketari buruzko II. Jardunaldia antolatu dute Mondragon Unibertsitateak eta AZK Komunikazioa enpresak, Gipuzkoako Bazkundearen laguntzaz. Jardunaldia ekainaren 14an izango da, Donostiako Kursaal Jauregian eta Wally Olins gurua izango da aurtengo izarra.

Publizitatea eta brandinaren mundua ezagutzen ez duenari agian arrotza egingo zaio izen hau, baina markaren inguruan jardunean dabilenarentzat ezinbesteko erreferentzia da Wally Olins. Londrestar honek Saffroneko presidentea eta Wolff Olins fundatzailetako bat dugu. Bakarrik batzuk aipatzearren, Orange, Repsol, Renault, Voolkswagen, Vueling, Yoigo edo Bankinterreko marken egilea dela. Jardunaldi honetako punta-puntako nazioarte mailari eutsiz, Europako Kodak enpresako presidenteordeak munduko marka ezagunenetako baten bilakaera –aro analogikotik garai digitalera- azken urteetan zein izan den azalduko du.

Jardunaldiaren helburua marka aktibo estrategiko bezala kudeatu beharraz sentsibilizatzea da eta, egunean zehar, partaideek brandinaren inguruan hainbat exenplu praktiko eta joera berriak ezagutzeko parada izango dute. Hauxe da egitaraua:

• 9:15: aurkezpena (Gipuzkoako Bazkundea; AZK Komunikazioa enpresako zuzendaria, Juanjo Brizuela eta Mondragon Unibertsitateko errektorea, Iosu Zabala)

• 9:30: 'Zergatik sinetsi behar dugu branding-ean?' (Wally Olins)

• 10:45: 'Kodak, jadanik ez da antzinakoa: mundu mailan eratua dagoen marka historiko baten gaurkotzea' (Stéphane Liévain, Kodak taldeko Europako Marketing-presidenteordea)

• 12:00 kafea

•12:30-14:00 'mahaingurua: markaren kudeaketa inguru berezietan' (Grupo Condesako komunikazioko zuzendaria, Amaia Olasolo; Bilbao Metropoli 30ko Alfonso Martínez eta Orbeako Miguel Ocaña).

•16:00-18:00 workshop kontzeptual eta praktikoa: 'Crossumer: belaunaldi berriko kontsumitzailea eta bere marka kuttunak. Ikerketa eta joerak'. Víctor Gil (The Cocktail Analysis).

Informazio gehiago eta inskripzioak, hemen.

Erantzunak

Juan Luis
2007-06-04 : 12:52

link mordo batekin bidali nuen artikulua, baina ez dakit zergatik desagertu diren.

?

Juan Luis
2007-06-04 : 13:05

informazio gehiago eta inskripzioak,hemen.

Sustatu
2007-06-04 : 15:47

Ez dakigu, ba, baina guk ez dugu ezer aldatu.

Erantzun

Twitter ikonoa  Facebook ikonoa  Sartu