Gobernuaren lege berriaren ondorioz lehen minututik segundoka fakturatu behar dute telefonia konpainiek. Hau bezeroen aldeko neurria zelakoan? Bai zera!!! Badatoz tarifa igoerak eta garestiena Euskalteli deitzea.
Ez, kontua ez da enpresa txikiak diren ala ez. Yoigok eta Euskaltelek Movistarri diru kopuru bat kobratzen diote Movistarreko bezero bakoitzak konpainia horietara egiten duen dei bakoitzeko (interkonexio tarifa, edo horrelako zerbait), eta kobratzen dioten hori igo egin dute. Movistarrek igoera hori bezeroen tarifetan islatu du.
Zergatik uste duzue, bada, Yoigo hain merkea dela? Ezin dut Euskalteletaz gauza bera esan, baina tira.
Imanolek diona baino (Yoigo oso merkea dela eta Euskaltel ez horrenbeste), nire ustez Movistarren benetako asmoa gehiago dagor bat Lok salatutakoarekin, alegia, lehia ezabatzearekin eta txikiei min egitearekin.
Yoigo eta Euskaltel operadore birtualak dira, alegia, ez dute sare propiorik eta beste batzuena handizkari moduan erosi (Euskaltelek Vodafonerena, Yoigok ez dakit norena) eta txikizkariei saltzen diete.
Eroski ere hor sartzea aztertzen ari omen da.
Bada Movistarrena gehiago da mehatxu bat balizko operadore birtual berrien aurka eta egungoen aurka, beste ezer baino. Ez dago sinisterik minutuko 6 cent gehiago kostatzen denik eurei deitzea. Hori nik ez dut irensten.
AEBetan tarifak hemen baino askozaz merkeagoak dira, hemen enpresa handiek (batipat movistarrek) indar gehiegi dute eta euren mesede, eta kontsumitzaileon kontra, baliatzen dute.
Alternatiba: kontsumoari uko egin boikot egunetan (martxoak 1 adibidez) eta Yoigora apuntatu guztiok, presio moduan.
Zehaztu dezakezu zein den aldea? Zenbat kostatzen den sailakapenean agertzen den telefono mota batera edo bestera deitzea?
mila esker.