Telefonicaren kanpainak eraginda, gero eta jende gehiago ari da erabiltzen 11888 zenbakia informazio telefonoa bailitzan, jakin gabe Telefonicak baduela beste zenbaki bat horretarako, eta zenbaki horretan bestearen prezio erdia kobratzen dutela.
Azken aldian Telefonica sekulako kanpaina egiten ari da 11888 zenbakia jakinarazteko. Telefono hori da Orrialde Horiena, hor galde egin liteke enpresa baten telefonoaz, webguneaz edo posta elektronikoaz, eta lehen minutuak balio du 0,75 euro, hau da, 124,79 pezeta. Publizitate kanpainak eraginda, jende asko ari da zenbaki horretara deitzen, pentsaturik horixe dela informazio telefono arrunta.
Telefonicak, aldiz, badu beste zenbaki bat informazioa eskuratzeko: 11818, eta hemen deiak balio du 0,35 euro, alegia, 58,24 pezeta.
Beraz, Telefonicaren bezero bazara, eta informazioa eskatu behar baduzu, erabili 11818 zenbakia, ez merkea delako (ez horixe!), baina bai bestea baino merkeagoa.
Aurretik esan dezadan ez naizela zerbitzu hauen erabiltzailea, normalean nire gustora internet bidez kontsultatzen bait ditut telefono zenbakiak.
Baina tokirik izango luke telefono informazio zerbitzu euskaldun batek? Entzun dut perretxiku moduan sortu direla horrelako informazio zerbitzuak, eta pentsatu dut agian euskaraz egongo balitz hara deituko luketela askok. Hasteko ez da asko behar, bulego txiki bat, ordenagailua datubase guztiarekin eta telefonoa. Propaganda zuzena euskal unibertso txikian... (azkarregi egin ditut kontuak?)
(Bai, badakit eskatu ezkero Telefonica-koek ere zerbitzua euskaraz ematen dutela, baina horretarako bi pauso eman behar, eta agian ez dago euskadunik eskura eta...)