Teknologia albisteak

Nola aukeratu irudi on bat nire webgunearentzat

Erabiltzailearen aurpegia
2019-10-27 : 10:29

Irudi egoki baten aukeraketak web orriaren ikusgarritasunari lagunduko dio, edukiarekin zerikusia eta optimizatuak dauden irudiak erabiliz.“Hitzekin konta badaiteke, ez nitzateke egunero kamera batekin ibiliko” zioen Lewis Hine argazkilari estatubatuarrak. Irudien balioa hitzen araberakoa izango da beti, irudi bakar batek emozio bat, ideia bat, definizio bat edo kontzeptu bat transmititu diezaioke. Horregatik, funtsezkoa da gure webgunera eta sare sozialetara igotzen ditugun argazkiak zaintzea, gure enpresa ordezkatuko baitute.

Egunero Interneten mugitzen den informazio kopuru handia da eta ikusgarritasuna emateko modua lortu beharra dago. Ikus-entzunezko materiala da hobekien partekatu eta biralizatzen dena, hor daude datuak, twiterren irudidun txioek %94 aukera gehiago dituzte birtxiotuak izateko. Irudien aukeraketa online marketingaren parte izan behar da hasieratik eta garrantzitsua da online publizitate kanpainetan zer partekatuko den edo orriaren nabarmendutako irudia zein izango den jakitea.

Zer izan behar du irudi on batek?

Behar beharrezkoa da partekatutako irudia transmititu nahi den mezuarekin bat etortzea. Irudi horrek identifikatu eta marka edo enpresa gisa ordezkatuko gaitu. Inork ez dezala galdetu nabigatzen ari den bitartean: “Zergatik erabili zuten irudi hau honetarako?“.

Horregatik, mezuak koherentea izan behar du testuan eta argazkian. Jakina, kalitatezkoa izan behar du eta horri buruz hitz egiten dugunean ez dugu esan nahi profesional handi batek sinatu behar duenik, baizik eta zenbait estandar edo arau bete behar dituela. Katalogorako produktuen argazkien kasuan adibidez, argi eta garbi argiztatuta egon behar dute, araztu egin behar dira eta web orrian nabarmendu egin behar dira.

Gehiago irakurri >>

Erantzun

Sartu