Hezkuntza Zientzietan doktorea da Joaquim Dolz Mestre (Morella, Herrialde Katalanak, 1957), eta gaur egun Hizkuntzen Didaktikan eta Irakasleen Prestakuntzan katedradun gisa dihardu Genevako Unibertsitateko Psikologia eta Hezkuntza Zientzien Fakultatean. Genevako kantoiarentzat eta Andorrako Gobernuarentzat lan egin zuen, aholkulari gisa, herrialde horietako hezkuntza sistema eleaniztunak planifikatzeko prozesuetan.
Hizkuntzak eta hezkuntza ezin dira errentagarritasunaren arabera neurtu. Atzerriko hizkuntzak irakastearen aldekoa da, baina bertakoak lehentasun gisa hartuta (Joaquim Dolz) buff.ly/2s0JbsO
Joaquim Dolz: «Hizkuntzak ezin dira errentagarritasunaren arabera neurtu». berria.eus/paperekoa/1781… vía @berria
[ELKARRIZKETA] Haurren eskolatze prozesuan eleaniztasuna txertatzearen garrantzia azpimarratu du Joaquim Dolzek. Atzerriko hizkuntzak irakastearen aldekoa da, "baina bertakoak lehentasun gisa hartuta" @IonOrzaiz berria.eus/paperekoa/1781…
Joaquim Dolz. Hizkuntza Didaktikako katedraduna: «Hizkuntzak ezin dira errentagarritasunaren arabera neurtu», @berria-ren bitartez berria.eus/paperekoa/1781…
Ea noizbait ulertzen duten berria.eus/paperekoa/1781… vía @berria
«Hizkuntzak ezin dira errentagarritasunaren arabera neurtu» Joachim Dolzekin elkarrizketa @berrian berria.eus/paperekoa/1781…
Nafarroan hizkuntzaren bataila irabazi behar dugu. Besteak beste, adituen laguntzarekin berria.eus/paperekoa/1781…
«Hizkuntzak ezin dira errentagarritasunaren arabera neurtu» berria.eus/paperekoa/1781…
Erantzun
Sartu