AHTaren errentagarritasuna aztertzeko modu ezberdinez aritu zen Germa Bel i Queralt (Alcanar, Herrialde Katalanak, 1963) atzo Eusko Legebiltzarreko Ingurumen Batzordean. Bartzelonako Unibertsitateko Ekonomia Aplikatuko katedradunak AHTa errentagarri izateko baldintzak xehatu zituen. Haren arabera, Euskal Y-a ez da halakoa izango. Zer behar du abiadura handiko tren batek errentagarria izateko?
Germa Bel i Queralt. "Opari pozoituak daude, eta 'Euskal Y'-a bat izan daiteke" berria.eus/paperekoa/1761… pic.twitter.com/6rrZcQ7xyh
"Opar pozoituak daude eta euskal "Y"a bat izan daiteke" (@berria bidez) berria.eus/paperekoa/1761…
"Opari pozoituak daude eta euskal Y-a bat izan daiteke" (@berria bidez) berria.eus/paperekoa/1761…
.@gebelque AHTaren balizko errentagarritasun sozial eta ekonomikoaz: goo.gl/9Cx6sB Euskal Y-aren zentzugabetasuna (berriz) agerian.
«Opari pozoituak daude, eta 'Euskal Y'-a bat izan daiteke» Germa Bel i Queralt katedradunari elkarrizketa @berria-n berria.eus/paperekoa/1761…
«Opari pozoituak daude, eta 'Euskal Y'-a bat izan daiteke» Germa Bel i Queralt katedradunari elkarrizketa berria.eus/paperekoa/1761…
«Opari pozoituak daude, eta 'Euskal Y'-a bat izan daiteke» Germa Bel i Queralt katedradunari elkarrizketa @rejaudas berria.eus/paperekoa/1761…
«Opari pozoituak daude, eta 'Euskal Y'-a bat izan daiteke» Germa Bel i Queralt katedradunari elkarrizketa @rejaudas berria.eus/paperekoa/1761…
Erantzun
Sartu